Saturday 15 December 2012

اقای هارپر نه به تحریم ها و جنگ علیه مردم ایران




اقای هارپر
نه به تحریم ها و جنگ علیه مردم ایران


هر روز گزارشاتی از فشارهای اقتصادی و سخت تر شدن شرایط زندگی برای میلیونها هموطن ایرانیمان در رسانه ها منتشر می شود.  در تماس های روزانه با خانواده ها گرانتر شدن اجناس ضروری – دارو ومسکن نشان از تاثیر تحریم ها بر همه اقشار مردم ایران دارد. نکته ای که دبیر کل سازمان ملل در 6 اکتبر در مجمع عمومی به صراحت اعلام کرد که تحریم ها اثرات جدی بر مردم ایران گذاشته است . وی همچنین اضافه کردکه تحریم ها بنظر میرسد که بر فعالیت های انسانی اسیب جدی رسانده است . این سخن دبیرکل تایید حملات حساب شده برای فلج کردن دولت ایران با مجازات کردن مردم ایران می باشد.
دولت کانادا در اول اکتبر 16 شرکت دارویی ایران را مورد تحریم قرار داد  . یک رسانه انگلیسی گزارش دادکه تحریم ها قرار بود فقط حکومت ایران را زیر فشار بگذارد، نه مردم را. اما این روزها، کمیاب یا نایاب شدن دارو از یک طرف و بالا رفتن ناگهانی قیمت دارو از طرف دیگر دغدغه بسیاری از مبتلایان به بیماران خاص شده. از جمله مبتلایان به هموفیلی، بیماری های کلیوی، سرطان و دیابت.
اقای هارپرو هواداران معدود ایرانی طرفدار تحریم
تجربه تلخ تحریم ها در عراق که جان صدها هزار انسان را  گرفت قرار است دوباره تکرار شود.
از نظر اخلاقی و قانونی ما تک تک شما را مسول حفظ جان ایرانیان می دانیم .
اقای هارپر ایا مردم کانادا می دانند تصمیمات شما در مورد تحریم های دارویی  جان هزاران ایرانی را خواهدگرفت
.ایا  رنج و درد به مردم ایران مورد تایید اکثریت مردم صلح دوست کانادا هست .؟  
زندگی حق هر انسانی است . زندگی زیباست . با جان انسانها بخاطر سیاست و نفت بازی نکنید.


دادخواهی برای قربانیان حقوق بشر در ایران بسیار ستودنی است اگر کانادا این کار را در زمان 8 سال جنگ ایران و عراق انجام داد ه بود که هزاران ایرانی و عراقی قربانی شدند  و یا دورانی که هزاران جوان  در ایران و عراق جانشان را برای عقیده شان  از دست دادند در حالیکه حتی یک اعتراض از کانادا در رسانه ها و مجامع بین المللی در این موارد شنیده نشد . 
 

No comments:

Post a Comment